lördag 4 januari 2014

Tjejspelet Fnizz med grabbarna

Jag hittade ju ett spel bland lite loppisgrejer i föreningens magasin. Jag och några grannar tänkte spela det någon gång bara för att det var så löjligt, se tidigare inlägg. Men det har inte blivit av och härom dagen kom Rex, Jackson och en kompis dragandes med det, så vi spelade det. Det går ut på att man sätter fem papiljotter i håret och sen får göra olika uppdrag för att försöka bli av med dem. Det var rätt så kul.
 
Bland annat skulle de gissa vad jag skulle ändra på om jag fick välja en sak med mitt utseende. Jag skulle skriva ner det på en lapp och de skulle göra detsamma. Rex kompis var en gentleman och tog hellre en extra papiljott än att skriva något på sin lapp, men Rex var inte lika finkänslig:
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar