fredag 4 oktober 2013

Vardagen rullar på

Det händer inget intressant i mitt liv just nu, men det verkar som att ointressanta saker är det folk gillar mest att läsa om, så här får ni höra om min dag:

Först hade jag en sån där dag på jobbet då man gör allt utom sitt egentliga jobb; datorstrul, samtal med byråkrater, reda ut konflikter, skriva brev et cetera. Hann alltså inte planera några lektioner men som tur är ligger jag före. Dessa dagar inträffar inte så ofta på nya jobbet. 

Efter jobbet åkte jag förbi min gamla granne Karin som tröttnat på lantlivet och flyttat till Rönnby. Jag fick lite fika och kontemplerade alternativen trädgård och inglasad balkong. 


Balkongen är mer lättskött och man kan ha vanliga möbler där

Utsikten är bättre från balkong


Åkte sedan hem och åt lite, varpå vi spelade vårt favoritspel Kasta gris. 


20 poäng!







Rex och jag lekte lite med telefonen också. 




Nu lägger Chrille barnen medan jag kollar dr Who som är min senaste serie. Det första avsnittet var kasst men eftersom Lady Dahmer gillar serien så mycket gav jag den en chans till och nu gillar jag den. Speciellt signaturmelodin.  

Bäst jag slutar nu, innan det händer något intressant... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar