söndag 15 september 2013

Gossedjurskalas

Nu har jag haft 22 sexåringar på kalas och det gick riktigt bra. De ska ju gå tillsammans i tio år så det är bra att de får roliga gemensamma upplevelser. Det var gossedjurstema och allt var pyttelitet. Muffins i knäckformar, vattenballonger som ballonger et cetera. 


Jag träffade de flesta barn och föräldrar för första gången. Några föräldrar var förstås mycket kritiska till skolan och pedagogerna, som de är på Rönnby, men jag gjorde klart att jag inte tänkte delta i någon hets mot skolan, då det är det sämsta man kan göra för barngruppen. Jag är för övrigt helt nöjd med allt hittills. 

Vi hade en liten sångstund förstås, och sjöng om gossedjuren, sen lekte barnen och hade kul. 


De fick SJUUKT mycket presenter. 


Efteråt var tvillingarna nöjda och glada. Nu hoppas jag att de blir bjudna på lite kalas också, de har varit så avundsjuka på Rex som går på kalas var och varannan helg sen han började skolan. 

Jag är också glad och nöjd för jag har äntligen hittat en träningskompis, min granne Mattias, som både vill boxas och gymma. Vi körde lite cirkelgym idag. Men han och Emilia kan inte alltid förstås, så jag vill gärna ha ännu fler!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar