söndag 7 juli 2013

Helgens aktiviteter

I torsdags hjälpte Chrille sin kompis Thomas att laga något på hans båt. Vi har haft en segelbåt ihop med honom, men la ner det när tvillingarna kom. Det krävdes att han var under vatten, och för att inte göra sig illa klämde han in sig i sin gamla våtdräkt. Jag har faktiskt också en, specialsydd efter min specialkurviga kropp, eftersom vi snorklade lite förr. Vi passade på att göra en utflykt av det och tog med plastbåten som vi fått av Thomas, så barnen kunde ro lite.

Alla tre rodde lite

Efter det åkte jag hem till Sabina på allsångskväll med hennes visduo Sabina och Marina. Det borde man ha oftare, det var ju helmysigt. (Ända tills jag började önska snusklåtar, då blev det roligt i stället.) 



Sen kollade vi lite på bilar också eftersom det är Powermeet. 

På fredagen åkte jag till Jenny och hängde med henne och barnen. Vi tog det lugnt eftersom vi båda är rätt trötta, men när det stora barnet inte var hemma åkte vi i alla fall in till stan med bäbisen och satt på uteservering. 

Sommarkväll

Och nu ska vi lyssna på Tut i hatt, gå på loppis, äta lunch och sen åker jag hem till gullungarna. 

Uppdatering: Höll på att glömma:

Egobild med bäbis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar