lördag 8 juni 2013

Vad händer i sängkammaren?

Peppar peppar ta i trä... Det verkar som att alla ungarna äntligen sover såpass att mor och far båda kan sova i dubbelsängen utan barn. Det är alltså hela åtta år sedan vi sovit tillsammans under en sammanhängande period på grund av olika omständigheter. Men nu när alla tre sover i samma rum verkar det äntligen bli av. 

Och det är ju viktigt för äktenskapet. 

Det är ju nämligen så att Chrille är den snälla och jag den... kanske inte elaka, men lite mer ego kanske. Jag vill liksom ha det på mitt vis och det brukar jag få också. Så därför ska jag återgå till att klia Chrille i huvudet tills han somnar som jag alltid gjorde förr. Så går det plus minus noll. 


3 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter. Då har ni ju lite att ta igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gick ju bra det här, Åke!
      Ja, det är mycket som börjar återgå till det "normala" hemma hos oss, det är skönt!

      Radera
    2. Absolut...och jag vet nu vad jag gjorde för fel första gången. Det är ju ett litet moment till när man har skrivit. Välj profil...

      Radera