torsdag 23 maj 2013

En milstolpe har passerats!

Idag var det stängt på skola och dagis och som vanligt bävade jag lite för att ha barnen själv. Vi tog sovmorgon och sen åkte vi och badade. När vi kom ut från badhuset slogs jag av att jag var mer avslappnad än när vi gick in!

Detta är verkligen en milstolpe i mitt liv. Det behöver numera alltså inte vara jobbigt att vara själv med barnen! Det kan ha med körkortet att göra, men mest med barnen som lekte och hade kul samt att de har blivit så stora så att det praktiska flyter på. Bådar gott inför hösten då jag ju bara får ha dem i barnomsorgen när jag jobbar. Här är några andra saker jag gjort med barnen på sista tiden:


Alice tog blodprov,

värdena var jättebra.
Rex var hos tandläkaren eftersom jag fått
syn på en grop i hans nya tand. Det var
normalt. Här sticker en lös tand fram.


Öppet hus på tvillingarnas dans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar