lördag 25 maj 2013

Dansworkshop

Stackars er som inte var på workshoppen idag. Vi hade så kul! Det var ett par som bor här i Västerås, Jonas och Fanta, som hade den tillsammans med ett par vänner från Senegal. Jonas har jag träffat förut, han spelar djembe och det gillar ju jag. 


Vi fick lära oss två danser och så hade Fanta lagat jättegod lunch. Det är bra när man har livetrummisar eftersom de trummar precis efter hur dansen är, och så blir det bra stämning. Danserna var lagom svåra, men jag har svårt att minnas koreografi så det var lite frustrerande. 


De har tänkt att detta ska bli återkommande, och jag hoppas att fler av er kommer att vilja vara med nästa gång! Bli bara inte avskräckta av att jag har ont i hela kroppen nu, och fick lov att silvertejpa stortårna pga blodblåsor inför andra passet...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar