söndag 3 februari 2013

Skridskor+lunch med Barncancerföreningen

Idag åkte vi skridskor på Mälarens is med grannarna. Jag hade inga, men var glad ändå. Kom på en teori om att jag har ovanligt lätt att få ont i händerna och fötterna och att det är därför jag hatar skridskodagar så mycket. Ont i fötterna
när man åker och i händerna när man knyter alla jävla skridskor. Jag får ont i händerna direkt när jag tex sprayar med en blomspruta, det är väl inte normalt?

Sen åkte vi till Waldorfskolan och blev bjudna på tacos. När vi kom in blev det precis som jag befarat att Alice frågade "Var är alla barnen?" Det var bara en åttaåring som förlorat sin lillasyster och några större barn/tonåringar. Men vi sa bara att alla inte har så många barn som vi, och sen var det inget mer tal om det. Barnen hade jättekul, och de fick vara i gympasalen och leka med alla redskap.

Så vi kommer att fortsätta att gå på familjeträffarna, men föräldraaktiviteterna hoppar jag över.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar