söndag 6 januari 2013

På sjukhuset

Här är bilden jag tog igår.
Vi är fortfarande på sjukhuset, det är ungefär lika festligt som det ser ut på bilden. Men vi har haft rätt mysigt, kollat på film och ätit lite olika saker. Sen tog vi en promenad i det tomma sjukhuset på kvällen och då blev den lilla kvällsmänniskan Alice pigg och ville ha springtävlingar. Nu kan man faktiskt säga att hon springer på riktigt och det är jättekul att se. I natt tar de nya prover och sen bestämmer det om behandlingen ska gå vidare, i så fall blir det en sövning med ryggmärgsspruta i morgon. Nu blir det den första kvällen på en dryg vecka som jag får gå och lägga mig innan klockan tolv eftersom vi är klara med vattkoppsmedicinen, så jag tror att jag ska fira det med att lägga mig tio i tolv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar